Головний принцип учительських дій „Не нашкодь дитині!”.
Особливо виразно це має виявлятись у здійсненні індивідуального підходу до всіх дітей незалежно від здібностей. Тому індивідуалізація в проектній роботі переважно здійснюється через групові диференційовані завдання з включенням на окремих етапах індивідуальних.
А саме:
Вчитель враховує загальну готовність дітей до проектної діяльності та готовність до засвоєння конкретного матеріалу;
Уміє передбачити труднощі, які можуть виникнути в дітей під час проектної роботи;
В проектних роботах використовує диференційовані завдання індивідуального характеру;
Робить перспективний аналіз: для чого плануються завдання, чому їх треба використати саме на даному етапі проекту, як продовжити цю роботу.
Коментарі
Дописати коментар