Перейти до основного вмісту

Модуль 6. Педрада. Безпечне та відповідальне використання Інтернету

Що дав мені цей модуль?

Працювали з питаннями педради про безпечну роботу в Інтернеті.
Вчилися редагувати записи, користуючись таблицею.

ПЕРШЕ ЩО НЕОБХІДНО:

Встановити правила користування Інтернетом (ПКІ).

- письмова угода, яка описує положення та умови користування Інтернетом і підписується учнями, їхніми батьками та вчителями.

- правила проведення пошуку в Інтернеті, розміщення на сайтах імен учнів, а також зображень (картинок, фото чи відео) та аудіокліпів з учнями в Інтернеті.

Учителю НЕОБХІДНО постійно відслідковувати їх дотримання та бути впевненими, що учні діють відповідально при користуванні Інтернетом.

ДОРЕЧІ, КОРИСНЕ ПОСИЛАННЯ

Онляндія - Головна

https://onlandia.org.ua/Надіслати
Безпека дітей в Інтернеті. Матеріали, що знайомлять з основами безпечної роботи в мережі.


Коментарі

  1. Марія, з Вашим потенціалом можна було б подбати про себе, свої емоції у навчанні, а не перечисляти те, що можете і вмієте. Тільки рефлексія модуля 5 має той живий стан, який притаманний ВАМ!! Ідея поділитися своїм досвідом насичена позитивними емоціями. Вот так продумайте рефлексію у наступних модулях!!!

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Модуль 10. Фасилітація з використанням комп’ютерних технологій

Дуже важко змінити вчителю свій стиль на уроці. За старими традиціями - вчитель на уроці повністю контролює навчальний процес. Буди фасилітатором - спостерегати за діяльністью учнів та координувати її - це нова і незвична роль для вчителя.

Модуль 9. Диференціація навчання різних учнів

Головний принцип учительських дій „Не нашкодь дитині!”. Особливо виразно це має виявлятись у здійсненні індивідуального підходу до всіх дітей незалежно від здібностей. Тому індивідуалізація в проектній роботі переважно здійснюється через групові диференційовані завдання з включенням на окремих етапах індивідуальних. А саме: Вчитель враховує загальну готовність дітей до проектної діяльності та готовність до засвоєння конкретного матеріалу; Уміє передбачити труднощі, які можуть виникнути в дітей під час проектної роботи; В проектних роботах використовує диференційовані завдання індивідуального характеру; Робить перспективний аналіз: для чого плануються завдання, чому їх треба використати саме на даному етапі проекту, як продовжити цю роботу.