Головний принцип учительських дій „Не нашкодь дитині!”. Особливо виразно це має виявлятись у здійсненні індивідуального підходу до всіх дітей незалежно від здібностей. Тому індивідуалізація в проектній роботі переважно здійснюється через групові диференційовані завдання з включенням на окремих етапах індивідуальних. А саме: Вчитель враховує загальну готовність дітей до проектної діяльності та готовність до засвоєння конкретного матеріалу; Уміє передбачити труднощі, які можуть виникнути в дітей під час проектної роботи; В проектних роботах використовує диференційовані завдання індивідуального характеру; Робить перспективний аналіз: для чого плануються завдання, чому їх треба використати саме на даному етапі проекту, як продовжити цю роботу.
Що дав мені цей модуль? Працювали з питаннями педради про безпечну роботу в Інтернеті. Вчилися редагувати записи, користуючись таблицею. ПЕРШЕ ЩО НЕОБХІДНО: Встановити правила користування Інтернетом (ПКІ). - письмова угода, яка описує положення та умови користування Інтернетом і підписується учнями, їхніми батьками та вчителями. - правила проведення пошуку в Інтернеті, розміщення на сайтах імен учнів, а також зображень (картинок, фото чи відео) та аудіокліпів з учнями в Інтернеті. Учителю НЕОБХІДНО постійно відслідковувати їх дотримання та бути впевненими, що учні діють відповідально при користуванні Інтернетом. ДОРЕЧІ, КОРИСНЕ ПОСИЛАННЯ Онляндія - Головна https://onlandia.org.ua/ Надіслати Безпека дітей в Інтернеті. Матеріали, що знайомлять з основами безпечної роботи в мережі.
Коментарі
Дописати коментар