Перейти до основного вмісту

Модуль 5. Інтернет у проектній діяльності учнів

  1. Яке велике ДІЛО - "Спільна робота з електронними документами" - це спільне он-лайнове редагування швидко, незвично, корисно і ...весело!!!

Шановні колеги!!!! Спасибі за ідеї!!!!

Доречі, мій досвід роботи над проектами з використанням Інтерненту:

Предмет - Технологія, 10 клас.

Предмет - Технологія, 11 клас.

Коментарі

  1. Хочу добавить и свои положительные эмоции: пользуюсь этим сервисом больше года - действительно замечательныя штука!

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

Модуль 10. Фасилітація з використанням комп’ютерних технологій

Дуже важко змінити вчителю свій стиль на уроці. За старими традиціями - вчитель на уроці повністю контролює навчальний процес. Буди фасилітатором - спостерегати за діяльністью учнів та координувати її - це нова і незвична роль для вчителя.

Модуль 9. Диференціація навчання різних учнів

Головний принцип учительських дій „Не нашкодь дитині!”. Особливо виразно це має виявлятись у здійсненні індивідуального підходу до всіх дітей незалежно від здібностей. Тому індивідуалізація в проектній роботі переважно здійснюється через групові диференційовані завдання з включенням на окремих етапах індивідуальних. А саме: Вчитель враховує загальну готовність дітей до проектної діяльності та готовність до засвоєння конкретного матеріалу; Уміє передбачити труднощі, які можуть виникнути в дітей під час проектної роботи; В проектних роботах використовує диференційовані завдання індивідуального характеру; Робить перспективний аналіз: для чого плануються завдання, чому їх треба використати саме на даному етапі проекту, як продовжити цю роботу.